Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Prudniku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Koordynator ds. dostępności w Powiatowym Urzędzie Pracy w Prudniku

Pan Marcin Wicher, tel. 77/436 99 84, e-mail: m.wicher@pup-prudnik.pl

Wytworzył:
Radosław Nosidlak
Udostępnił:
Nosidlak Radosław
(2021-02-11 09:44:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Nosidlak Radosław
(2024-03-29 07:57:49)