☰ Menu
Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Herb Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku

Poniedziałek 17.12.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna skrzynka podawcza

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne DzU 2005 nr. 64 poz. 565 oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym DzU 2005 Nr. 200 poz. 1651 pragniemy poinformować, iż uruchomiono Elektroniczny Urząd Podawczy (EUP) wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".

W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić dostępny na naszej stronie formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego polskiego wystawcę.

Po złożeniu elektronicznego dokumentu otrzymają Państwo Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku znajduje się pod adresem:

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku:

  1. Dostarczenie dokumentu poprzez wypełnienie formularza elektronicznego bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu (pokój nr 3) na nośnikach danych:
    • dyskietka 3,5" 1,44 MB,
    • dysk CD-R/RW,
    • dysk DVD-R/RW,
    • PenDrive (pamięć masowa) USB 1.1 lub USB 2.0.

Wymienione nośniki powinny posiadać możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Do prawidłowej prezentacji Urzędowego Poświadczenia Odbioru i pism w postaci dokumentów elektronicznych służy oprogramowanie TALGOS.Cryptopen, które należy pobrać i zainstalować na komputerze.

Pobierz oprogramowanie TALGOS.Cryptopen

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty muszą być podpisane podpisem elektronicznym weryfikowanym ważnym kwalifikowanym certyfiketem.
  2. Akceptowane formaty elektroniczne (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 212, poz. 1766)):
    a) txt, rtf, pdf, doc, odt;
    b) bmp, jpg, gif, tif, png, svg;
    c) zip, tar, gz, rar.
  3. Maksymalna łączna suma rozmiarów załączników nie może przekroczyć 2 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Wytworzył:
Radosław Nosidlak
Udostępnił:
Radosław Nosidlak
(2009-05-12 10:59:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Nosidlak
(2009-07-14 19:54:47)
 

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X